Przejdź do głównej zawartości

Przyczepiamy klamerki!

Przyczepiamy:

Na Instagramie znalazłam cudne pomysły na wykorzystanie klamerek i ćwiczenie motoryki małej, przyczepiamy odpowiednie miejsca, pasującą ilość, kolor klamerek dla; raka, ryby, biedronki, pająka (nie doczekał się jeszcze wszystkich nóżek), słonka oraz twarzy.

Modyfikacja:

Jeśli chcemy nieco utrudnić dziecku zadanie można:
Pierwsza opcja: poprosić o podczepianie ich również nie wiodącą ręką, tak więc leworęczni pomęczą się trochę prawą a praworęczni lewą. 

Druga opcja to przyczepianie dwoma rączkami na raz.



Jak to zrobić?

Wycięłam z kartoników kółeczka, pomalowałam, narysowałam buzie, nakleiłam ruchome oczka, czasami dodałam noski z pianki i gotowe! Zwierzaki, i nie tylko jak malowane!
Gotowe twarze z pianki można kupić w sklepach papierniczych, tak jak i małe lub większe klamerki, można zacząć od większych, a później utrudniać zmniejszając wielkość klamerek.

Komentarze